.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصویب مطالعات اولیه احداث شهر بازی در ساری

رئیس شورای اسلامی شهر ساری از تصویب مطالعات اولیه اخداث شهر بازی در مرکز استان خبر داد.

 
به گزارش شمال نیوز مهر، نادعلی رمضان پور یکشنبه شب در جلسه علنی شورای شهر ساری افزود: جانمایی احداث شهر بازی در جاده خزر آباد و منطقه صفر آباد ساری تعیین شده است.

وی خاطر نشان کرد: این شهر بازی قرار است با اعتبار شهرداری ساری و سرمایه گذاران بسیاری در مرکز استان احداث شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه مساحت فضای تجاری و سرپوشیده و مسیر دوچرخه سواری در طرح فوق دیده شده است، تصریح کرد: این شهر بازی دارای آب نمای موزیکال، سالنهای روباز و سرپوشیده آمفی تئاتر و 13 هزار متر مربع پارکینک سه طبقه خواهد شد.

رمضان پور با بیان اینکه طراحی شهر بازی ساری بر اساس آیتم بومی و منطقه ای لحاظ شده است، یادآور شد: شهرداری و شورای شهر آمادگی خود را برای اجرای بخشهای مختلف این شهر بازی توسط سرمایه گذاران مختلف اعلام می دارد.

طراح شهر بازی ساری نیز در سخنانی با اشاره به اینکه این پروژه در مکانی به مساحت 40 هزار متر مربع باید احداث شود اظهار داشت: تنوع بازی های مختلف و ایجاد بازی های استاندارد و مفرح خصوصیت بارز این شهر بازی نسبت به سایر شهرهای بازی کشور است.

علیرضا خویی با بیان اینکه در برآورد اولیه اجرای این پروژه بزرگ بیش از سی میلیارد تومان است، تصریح کرد: شهرداری ساری به تنهایی توان اجرای پروژه شهر بازی را ندارد.

به گفته وی، شهرداری و شورای شهر ساری نیز آمادگی هر گونه همکاری با سرمایه گذاران مختلف برای احداث شهر بازی را دارد.

عضو شورای شهر ساری نیز در ادامه از موافقت شورای شهر ساری جهت تشکیل معاونت فرهنگی و اجتماعی در شهرداری ساری خبر داد.

جمال باقری افزود: نبود معاونت فرهنگی و اجتماعی در شهرداری یک خلا بوده و اظهار امیدواری کرد با تشکیل این معاونت موضوعات مرتبط با توسعه شهری ساری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی تقویت شود.

شهردار ناحیه ساری نیز در سخنانی با اشاره به اینکه روزانه 60 تن زباله در ناحیه جمع آوری می شود از همکاری صمیمانه مردم جنوب شهر ساری در دپوی به موقع زباله در مکان مناسب برای جمع آوری ماموران شهرداری تقدیر کرد.

محسن سروری افزود: تاکنون عملیات اجرای فضای سبز در چهار مدرسه جنوب شهر ساری انجام شده و قصد داریم این فرهنگ را در بین تمامی مدارس شهر تسری دهیم.

وی با اشاره به تشکیل ستاد سیل در ناحیه جنوب شهر ساری خاطر نشان کرد: 80 درصد مصوبات و پروژه های امسال این ناحیه در نیمه اول سال اجرایی شد.

شهر ساری حدود 500 هزار نفر جمعیت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 آبان 1387
همين است كه مي گويند هيچ كدام از مازندراني هاي حكومت به درد ما نمي خوردند. شما در حالي حرف از تاسيس شهر بازي در ساري مي زنيد كه شهر رشت بيش از 25 سال است كه داراي دو شهر بازي بسيار زيبا و مجهز (البته در اندازه اي كوچكتر از پارك ارم تهران) مي باشد. اين در حالي است كه در جمهوري اسلامي حتي يك گيلاني و رشتي وجود ندارد. هردوي اين شهر بازي ها را تعدادي از مليونرهاي رشتي مقيم تهران ساخته اند. آن هم در زماني كه هيچ تعريفي براي مشاركت بخش خصوصي در ايران وجود نداشت. از قديم مي گن كه "از ماست كه بر ماست"
نا شناس 21 آبان 1387
نظر دوست قبلي را تاييد مي كنم. مازندراني ها بعد از انقلاب به مقام هاي خيلي بزرگي رسيدند ولي گيلاني ها به خاطر كمونيست بودنشان (هم پيش از انقلاب و هم پس از انقلاب) هرگز در حكومت راه نيافتند ولي اكنون گيلان به مراتب پيشرفته تر از ماندران است. از نظر فرهنگي زبان بومي خود را به خوبي حفظ كردند و داراي اتحادي جامع هستند در حالي كه ما مثل ... به جون يكديگر افتاده ايم و فقط باعث شديم براي ما حرف در بياورند كه پاچه خوار هستيم. واقعا كه.....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.